piątek, 9 czerwca 2017

Zachód słońca



Mam przed sobą czystą kartę, którą czas zapisać, tym razem tak, jak chciałam od początku. Do tej pory nie byłam zadowolona z tego, co tworzyłam, przytłaczało mnie to, byłam zmęczona monotonią i tym, że nie czerpałam z tego takiej przyjemności, jaką blog dawał mi na samym początku. Straciłam pasję, chęci i kreatywność, wszystko traktowałam bardzo mechanicznie, nie wysilając się nawet na napisanie kilku słów. 


Dlatego potrzebowałam odświeżenia i nowości. To miejsce jeszcze nie jest idealne, ale cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć, że znów jestem zadowolona z tego, co stworzyłam i z tego, co już mam przygotowane. Cieszę się też, ponieważ na ten nowy początek pokazuję zdjęcia, z których jestem naprawdę dumna i szczerze mi się podobają. Cieszę się, bo wiem, że teraz będę dążyć do celu, który sobie obrałam i wiem, że potrafię to zrobić. Czekają mnie wielkie zmiany, które są powodem  mojej ekscytacji, a w takim stanie mam najwięcej energii. Ostatecznie, cieszę się, że wróciłam, bo naprawdę mi tego brakowało.

spódnica - SheIn
top - H&M








66 komentarzy:

  1. trzymam kciuk za to że uda Ci sie zrobić na blogu to co będziesz chciała że osiągniesz swój cel dasz rade powodzenie.;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę takich widoków. Nie widać nigdzie żywej duszy. Spódnica cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Czy to Darłówko? Masz fantastyczną spódnicę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdjęcia robione we Włoszech :)

      Usuń
  4. Wyglądasz jak jakaś księżniczka *.* Przepiękna suknia i zdjęcie wgl *.* Życzę żeby ci się wszystko poukładało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te zdjęcia <3
    Dobrze, że wróciłaś!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. W takich oto sytuacjach żałujemy, że mieszkamy w górach :D O takich zdjęciach możemy zapomnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sceneria, a w tej spódnicy wyglądasz bosko <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są rewelacyjne, takie z klimatem. Ten wiatr we włosach oraz powiewająca sukienka. Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wyglądasz świetnie! Spódnica wygląda bardzo zjawiskowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę ci żeby się wszuskto ułożyło :) Prześliczne zdjęcia,a ta spódnica i top wyglądają razem zjawiskowo.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest przepiękna !!! Właśnie też myślałam o niej :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest piękna. Zakochałam się w zdjęciach,bo są tak lekkie. Wyglądasz cudownie!
    <3 :*
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna spódnica i zjawiskowe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem na prawdę! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :-) Muszę zamówić sobie tą spódnice :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjecia <3
    super wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No nareszcie! Bo tym milczeniem zdecydowanie psułaś mi wakacje. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 zdjęcie miazga! Ostatnio bardzo polubiłam spódnice maxi♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w dalszy rozwoju bloga w taki sposób jaki sobie wymarzysz!
    Cudowne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przpieknie Ci w tej spódnicy :) super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia A spódnica cudo !
    Zapraszam http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/2017/06/maski-do-twarzy-garnier.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona ze zdjęć, bo są naprawdę fantastyczne! Powodzenia w prowadzeniu bloga na swoich własnych zasadach i udoskonaleniu swoich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę mądry post, masz śliczną spódnicę
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne miejsce na zdjęcia z tą spódnicą *.*
    Wyglądasz genialnie ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, cudowna stylizacja. :)
    Życzę Ci powodzenia w realizacji celów.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko, ale cudowne zdjęcia! <3

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdrościmy figury!! A zdjęcia przepiękne z takim klimacikiem lata!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Spódnica jest genialna, baaardzo mi się podoba! <3
    Masz ochotę na wspólną obserwację :)?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna sesja!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia! mają piękny klimat! wyglądasz rewelacyjnie w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia! czuć kobiecość ;) mega!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia <3
    Buziaki kochana,

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna spódniczka :)
    Buziaki kochana,

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Te zdjęcia są prześliczne :*
    Obserwuje :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. dawno nie widziałam takich pięknych zdjęć ! :O Powodzenia w tym wszystkim :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2017/06/kamstwo-w-dobrej-sprawie.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się to połączenie :) Top cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne te zdjęcia! Nabrałam przez nie ochoty żeby pojechać nad polskie morze. Poza tym spódnica pasuje Ci jak ulał! Pięknie w niej wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, a spódnica jest przepiękna taka romantyczna... :)

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie powroty na prawdę bardzo cenie!
    Piękne zdjęcia :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oby było tylk lepiej! Zdjęcia cudowne. Każdy czasem potrzebuje zmian.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia :). Obyś tym razem wystartowała z jeszcze większą energią. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. masz super pomysły na posty <3
    miło przegląda się Twojego bloga

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. oby pozytywne odczucia związane z blogowaniem Cię nie opuszczały. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczna sesja i świetna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekne zdjecia! W takim razie zycze ci wytrwalosci w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz pięknego bloga! Zdjęcia są zjawiskowe :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zmiany są potrzebne, aby nie popasc w rutynę i monotonie:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne zdjęcia :) I piękna spódnica :) !

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia, cudowna spódnica! Nie poddawaj się nigdy w rozwijaniu swoich pasji:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Spódniczka piękna!
    Ładne zdjęcia na plaży nad morzem ;)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia!
    Scenografia jest przepiękna!;)

    OdpowiedzUsuń
  55. the dress is suitable for you,its your style.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA