niedziela, 12 marca 2017

Szara marynarka


Chyba powrót do pisania tutaj powinnam zacząć od czegoś, co nie wymaga ode mnie zbyt wiele weny twórczej, bo, szczerze mówiąc, z tą rozstałam się ostatnio na jakiś czas. Brak czasu, widmo matury - to wpływa na to, że zupełnie straciłam ochotę na tworzenie czegokolwiek.


Robi się coraz cieplej (nareszcie!), więc można zrzucić zimowe kurtki, odpuścić noszenie czapki, rękawiczek i opatulanie się szalikiem. Wracamy do odsłoniętych kostek, dziur w spodniach i lżejszych płaszczy. Ja w tym sezonie pokochałam kabaretki, które widzicie tutaj już po raz kolejny. Mam na sobie swoje ukochane buty z H&M, które są już strasznie znoszone i nie nadają się do ludzi, ale uwielbiam je tak bardzo, że wciąż od czasu do czasu do nich wracam. I spodnie, z których niektórzy się śmieją, bo mają asymetryczne i bardzo postrzępione nogawki. A oprócz tego nareszcie mam taką marynarkę, jakiej szukałam już od dawna - dłuższa, trochę oversizeowa i w neutralnym kolorze. Wspominałam, że Stradivarius to mój absolutnie ulubiony sklep?

marynarka - Stradivarius
sweter - New Look
spodnie - Only (DIY)
buty - H&M








13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentujesz, mimo że nie jestem fanem szafiarek to masz coś w swoim spojrzeniu. 3 zdjęcie od końca najlepsze, podoba mi się! :D

    Pozdrawiam Pasjonat Życia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta marynarka! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;) super marynarka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ! Jestem pod wrażeniem Twojej urody!
    A usta jakie piekne! :)
    Bardzoo ładna stylizacja :)

    + obserwuję :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia na maturze, a przede wszystkim powrotu weny twórczej. Jak dla mnie spodnie nie są śmieszne, a wręcz ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wróciłaś! Twoje stylizacje są na prawdę ekstra! Bardzo podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :* I te kabaretki pod spodniami, cudooo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja. Bardzo podobają mi się okulary i golf. Fajnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest i ładnie sie komponuje z butami :)


    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA