niedziela, 22 stycznia 2017

Pędzle do makijażu z SammyDress


Jakiś czas temu któraś z popularniejszych vlogerek zauważyła zaskakujące podobieństwo pomiędzy pędzlami, które można zamówić na jednej z chińskich stron, a Real Techniques. Pamiętam, że wtedy ciężko było je w ogóle zamówić, bo znikały w mgnieniu oka. Dlatego, kiedy tylko zobaczyłam je na stronie, musiałam sama sprawdzić, czy rzeczywiście są tak dobre, jak wszyscy mówili.

Cały zestaw składa się z czterech pędzli oraz czegoś w rodzaju pokrowca. Do dyspozycji mamy pędzelek do konturowania, podkładu (płaski), produktów sypkich oraz taki, którego można użyć do detali. Jest to zestaw startowy, zatem można go wykorzystać do wykonania podstawowego makijażu, co jest jego ogromną zaletą, ponieważ nawet osoba początkująca może poradzić sobie z ogarnięciem co do czego służy.
Same pędzle są naprawdę bardzo dobrej jakości. Mam je już od kilku miesięcy i przeszły ze mną dużo, bo ja o takie rzeczy nie dbam jakoś szczególnie. Dlatego często lądowały wrzucone luzem do torebki, były myte niedelikatnie i przetestowałam na nich chyba wszystkie sposoby przyspieszonego ich suszenia. Do tej pory się nie rozkleiły, wciąż są bardzo miękkie i co najważniejsze - spełniają swoją rolę w stu procentach. Są łatwe w użyciu, nie zjadają na dużo produktu i używa się ich po prostu przyjemnie.
Jeśli chodzi o pokrowiec, to jest to absolutnie genialna rzecz, bo znacznie ułatwia transportowanie i przechowywanie pędzli. Nie muszę ich wkładać do osobnej kosmetyczki, wystarczy, że włożę do pokrowca, który nie zajmuje dużo miejsca. Jest zapinany na rzep, a ponadto po zgięciu i zaciągnięciu tego sznurka na górze tworzy wygodny stojak. Dzięki dodatkowemu miejscu mogę spokojnie włożyć tam jeszcze dodatkowe pędzelki albo akcesoria, więc wszystko mam w jednym miejscu.
Cały zestaw oceniam naprawdę wysoko, bo w stu procentach spełnia moje oczekiwania. Pędzle są dobrze wykonane, wygodne i tanie, co czyni je dobrym kandydatem na miejsce zestawu do codziennego używania.

Pędzle - KLIK



W moim zamówieniu znalazły się również dwa naszyjniki. Oba jakością dorównują tym, które można znaleźć w sieciówkach, więc jest naprawdę dobrze. Szczególnie podoba mi się ten z błękitnymi oczkami, utrzymany jest w nieco festiwalowym klimacie, więc idealnie sprawdzi się na lato!

Błękitny - KLIK   Kolorowy - KLIK


35 komentarzy:

  1. Co do pędzli to uwazam ze to orginał tylko po prostu końcówka serii. Nie oszukujmy się wszystko jest produkowane w Chinach

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobne pędzle i są świetne,bardzo ładne naszyjniki :)
    Super ze zamowienie sie udało!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy. poklikałam :)
    ja miałam współprace z rosewholesale, a teraz czekam na paczkę od zaful :) .
    ten naszyjnik błękitny, cudny :) może zgapie hehe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają bardzo profesjonalnie! Zawsze chciałam mieć taki zestaw pędzli, ale zawsze wstrzymuje się z zakupem, bo wiem, że nie jest mi potrzebny.

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo się podobają pędzle też je zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pedzle oryginalne mam ale mysle ze te rowniez sa dobre :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne i solidne pędzle, też mam podobne jednak ja lubię malować się palcami i nie potrafię przerzucić się na nie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam nawet jednego takiego pędzla :/ Ukradnę Ci je :')

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczne pędzle, ale są o wiele mniejsze od oryginalnych. Szczególnie ciężko pracuje się tym do pudru. Fajny wpis i zdjęcia
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wydają się ciekawe, ale i jakoś przykuła uwagę patelka znajdująca się w tle
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle wyglądają na mięciutkie i dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle wyglądają na prawdę cudownie :) Paletka w tle nas zachwyciła :o Kolory ma świetne ^^ te wisiorki również mega :D Trochę takie boho ^^ Poklikane: 5.02 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle wydają się być świetne :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te pędzelki! Moi ulubieńcy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pędzle i śliczne zdjęcia :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam dużo już na innych blogach o tych pędzlach i coraz bardziej jestem zdecydowana na kupno ich :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pędzle prezentują się bardzo ciekawie! Dobry, rzetelny opis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. naszyjniki wygladają pieknie, a pedzle myslałam ze beda twarde i nie do uzytku, a tu proszę, sa w sam raz do makijazu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz fajne naszyjniki! :) Superowe, chyba pozazdrościłam i muszę sobie sprezentować coś takiego. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super są te pędzle. Sama mam kilka pędzli z chińskich stron i sprawdzają się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne prezentują się te pędzle. Ja raczej postawiłam na mniej 'profesjonalne' pędzle i kupiłam jakiś zestaw w nieznanej firmy, bo jakoś nie często ich używam.
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely haul ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też zamawiałam pędzle z takich stron i jestem z nich bardzo zadowolona, Twój zestaw mega mi się podoba a jeszcze bardziej ta piękna paletka <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wszystkie chińskie pędzelki uwielbiam! A naszyjniki sa boskie :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi bardzo się podobają i z chęcią zamówiłabym sobie takie ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. paletka ze zdjęć piękna! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tam, oj tam.
    Nie każdy jest w stanie się połapać co do czego służy. Inna sprawa gdyby w zestawie była szpachla, skalpel, wykałaczka i jeden pędzel. Wtedy byłoby to o wiele prostsze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się, ale nie używam.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=GsXXwmgQ478

    OdpowiedzUsuń
  31. nie pogniewałabym się za taki zestaw pędzli <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA