poniedziałek, 12 grudnia 2016

SheIn sweater


Tak długie przerwy nie wpływają zbyt dobrze na blogowanie z kilku powodów - statystyki po jakimś czasie lecą w dół, traci się wenę, regularność i tę umiejętność pisania. Przynajmniej ja tak mam, że zawsze po takiej nieobecności muszę uczyć się pisać posty od nowa. Początek jest zawsze najgorszy, bo każde zdanie ma się ochotę skasować.


Wszystko brzmi niezwykle płytko i błaho, to co chcę napisać nagle traci na znaczeniu. I jakoś tak dziwnie zabrać się za temat bardziej poważny, kiedy jest dużo mniej istotnych. Na początku grudnia (w mikołajki!) wreszcie udało mi się zdać prawo jazdy jazdy! Co prawda nie za pierwszym razem, ale wciąż jestem z tego powodu bardzo dumna i niesamowicie się cieszę! W ogóle grudzień to świetny miesiąc. Zaczął się od tego świetnego prezentu mikołajkowego, ostatni weekend spędziłam w Bieszczadach na pełnym relaksie. Już niedługo święta, a ja uwielbiam ten klimat i magiczną atmosferę.A od nowego roku już tylko kilka miesięcy do matury, co zaczyna mnie przerażać coraz bardziej, chociaż takie dobijające myśli mam na razie tylko raz na jakiś czas. Z racji matury zbliżający się rok będzie więc rokiem wielkich zmian. Jeszcze nie wiem, jak to wszystko się potoczy, ale jestem pewna, że będzie świetnie!

Dziękuję za wszystkie kliki!
sweter - SheIn
kurtka - Medicine
spodnie - ONLY
buty -CCC





15 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania prawka! :)
    Ja mam to dopiero przed sobą, ale może instruktor będzie miał więcej serca i zrobi mi prezent na święta, bo zdaję prawko w następnym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie w tym roku grudzień jest jakoś wyjątkowy przyjemny:) Atmosfera i te sprawy, jakby inne niż we wcześniejszych latach;D Oczywiście gratuluję zdania prawa jazdy ! Teraz w świat ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak u was pięknie biało, u nas niestety deszczowo ;( zazdroszczę
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja:) podoba mi się sweter i kurtka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdania prawka i to jeszcze w mikołajki - świetny prezent! ;)
    Kliknęłam w link, moglabym Cię prosić o to samo? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratluję :d Podoba mi się sweter
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo bardzo ładny jest ten sweter, kliknęłam!

    ☛MÓJ BLOG☚

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow fajny look ;)
    pozdrawiam xx
    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Świetny sweter! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak lubię, ciemno i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA