niedziela, 9 października 2016

ZAFUL x TWINKLE DEALS


Po raz kolejny piszę post o tej porze. Ostatnio przeczytałam, że post najlepiej rozchodzi się w przeciągu około trzech godzin od publikacji. Poza tym najlepiej pisać w okolicach popołudnia, czyli mniej więcej o 17. Warto też pisać w konkretne dni tygodnia... Tsaaaa, chyba postępuję wbrew blogowemu dekalogowi.


Ale wiecie, to czasem naprawdę dość skomplikowane, tak pisać posty wtedy, kiedy trzeba. Bo zasadniczy problem jest taki, że ja nie zajmuję się tym z wyprzedzeniem, mimo, że to chyba rozwiązałoby wszystkie moje problemy, to dla mnie nie jest dostatecznie dobry powód. Analizując w głowie ostatnie dwa lata to wiem, że może jeden post miałam napisany z wyprzedzeniem i danego dnia kliknęłam tylko publikuj. Zdjęcia na zapas miałam zrobione też raz. Ale przecież ja lubię pisać na bieżąco, mimo, że czasami brakuje mi weny, często czasu, a jeszcze częściej rozprasza mnie wszystko dookoła i nad wymyśleniem jednego wpisu spędzam dużo więcej godzin, niż powinnam. Mimo wszystko, taki wyrobiłam sobie nawyk i ciężko mi będzie się przestawić, a wiem, że będę musiała - w tym roku czeka mnie matura i mam takie przeczucie, że na kilkanaście dni przed w głowie będę miała tylko jedno i raczej nie uda mi się napisać nic sensownego.
To, że dzisiaj publikuję to, co teraz czytacie to jakiś cud. Ostatnio mam ogromne problemy z laptopem i chyba zbliża się czas zakończenia mąk tego staruszka. Chociaż właściwie aż tak długo go nie mam, więc zupełnie nie rozumiem, o co chodzi. Nie jestem aż atak wymagającym użytkownikiem, dlatego jestem skonsternowana podwójnie. Tymczasem życzę miłego tygodnia - skróconego, więc nawet pesymiści mają jeden powód do radości!

PROSZĘ O KLIKNIĘCIA W LINKI

bluzka - KLIK
torebka - KLIK
spodnie - Miss Scot
buty - H&M







37 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i zdjęcia <3

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się spodnie :)
    Fajny post x

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nigdy nie piszę postów z wyprzedzeniem, a nawet jak juz napiszę to nigdy nie ujrzą światła dziennego, bo wydają mi się nieaktualne :o

    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ;)
    Również miłego dnia i całego tygodnia !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/10/biaa-czekolada-z-czastkami-mango-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka i cudowne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy pisze kiedy najdzie go wena, a nie kiedy trzeba;D Tak mi się wydaje. Świetne zdjęcia, szczególnie podobają mi się jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że laptop się naprawi! Również życzę miłego tygodnia!
    Śliczne zdjęcia ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale sie prezentujesz, pomagam - 22,49$, 19,36$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie mają świetny motyw, coś innego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh, ja nie mam skróconego tygodnia. Moja szkoła obchodzi rocznicę 80 lat i muszę przyjść do szkoły na akademię i do kościoła..
    Pomysły na zapas, też tak czasami robię ale wolę pisać na bieżąco :)
    Super wyglądasz!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham twoje spodnie ^^ Mają genialny fason :D Nie martw się, nie jesteś jedyna. Ja, gdy mam chwilę czasu i chęci po prostu siadam i piszę posta. Zdjęć mam zazwyczaj w zapasie, dwie, trzy sesje, ale zwlekam z ich obrabianiem (choroba zwana lenistwem jest bardzo zaraźliwa i dokuczliwa :<).

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czasem przygotowuje post dzień wcześniej jak wiem, że w ten dzien nie będe miała czasu. Ale zdjęcia mam na zapas zawsze. Ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, kliknęłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, linki poklikane :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Kiedyś miałam w planie pisać posty i udostępniać je w późniejszym czasie, jednak tak nie umiem, zdecydowanie wole dodać od razu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień może właśnie też na to wpływa, mi się też dużo ciężej myśli, chociaż mi tematy na posty przychodzą do głowy zawsze od tak :D. Śliczne zdjęcia! ♥

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudowne włosy *.* Stylizacja i zdjęcia genialne! Już klikam :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie piszę postów z wyprzedzeniem, jakoś nie lubię i nie zgrywa mi się to haha
    a najczęściej piszę i dodaję je około 23, wtedy jakoś mam czas i dobrze mi się myśli :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie piszę postów z wyprzedzeniem. Prowadzę swojego bloga już od prawie czterech lat i posty piszę pod wpływem chwili.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że jest jakiś dekalog jeśli chodzi o dodawanie postów ;) ja tam dodaje kiedy mi to odpowiada.
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja rzadko kiedy piszę posty z wyprzedzeniem. Zazwyczaj wszystko robię na bieżąco. Wiem też jak to jest nie mieć 'weny'. U mnie to często się niestety zdarza. A co do Twojej matury toja radziłabym Ci się na tym skupić, a na bloga zaglądać w miarę możliwości :) $22.49 $19.36
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz super buty! Super stylizacja, masz styl ;)
    Pozdrawiam. modajesienzima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Weekend dłuższy za to tydzień, który za raz się zacznie będzie dla mnie strasznie męczący :( Piękna bluza! Obserwuję ;)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość stylizacji wypada genialnie! Ale szczególnie wpadła mi w oko ta śliczna bluzka ;) Tak, ja też postępuję wbrew zasadom tego dekalogu, ale no cóż... mówi się trudno i żyje się dalej ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja i ciekawa bluzka c;
    Obserwuję ;*
    Julciik.blogg

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne stylizacje!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    Niestety ja też mam taki nawyk, że piszę posty na bieżąco, a o ile łatwiej by mi było pisać je na zapas, a później dopiero publikować ehh... Może za jakiś czas się zmotywuje i wypracuję sobie taki nawyk..

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzka! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dłuższego czasu szukam podobnych spodni! :)
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie piszę postow na zapas, w wakacje miałam o wiele więcej czasu na zapasowe zdjęcia, teraz tylko tematy przychodzą mi do głowy i je zapisuje, a czasami jak wena dopiszę to zaczynam coś pisać żeby myśli mi nie uciekły, ale brak czasu/weny dopada każdego :)
    Ciekawa bluzka! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Super spodnie :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA