niedziela, 30 października 2016

Jak wyglądam w doczepkach? IrrestisibleMe


W jednym z ostatnich postów pokazywałam Wam doczepki, które udało mi sie przetestować dzięki uprzejmości IrrestistibleMe. Dostałam wówczas mnóstwo pytań o to, jak wyglądają one na mnie. Uznałam, że właściwie dobrym pomysłem jest pokazanie Wam tego i przy okazji powiedzenie kilku słów na temat tego, jak sprawują się one po kilku tygodniach użytkowania.

Przede wszystkim, ważne jest to, że jeśli ot tak doczepię włosy, to różnicę pomiędzy naturalnymi, a doczepkami widać, niestety. Nie z powodu koloru, bo ten udało mi się dobrać idealnie, ale dlatego, że moje włosy są dość zniszczone. Kiedy natomiast je pokręcę, to wygląda to znacznie naturalniej, więc to jest jakieś wyjście. Z tego powodu nie noszę ich bardzo często - rano po prostu nie mam czasu na spędzanie 10 minut na kręceniu włosów. Gdyby nie ten fakt, to z cała pewnością nosiłabym je znacznie częściej, bo samo założenie to już dla mnie kwestia dosłownie dwóch minut. 
Po myciu doczepki nie wypadają, nie schną bardzo długo. Trzeba natomiast myć je delikatnie, uważając przy tym, żeby nie zalać taśmy, do której doczepione są włosy. Po tym nie trzeba nakładać odżywek, bo one i tak nic nie dadzą - te włosy są już martwe. Warto natomiast nałożyć kilka kropli jakiegoś olejku - arganowego albo kokosowego, który nie wpłynie na nie od środka, ale wygładzi z zewnątrz. Dzięki temu doczepki dłużej zachowają swój blask.


bluzka - Twinkle Deals




19 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie! Bardzo naturalnie :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy wyglądają bardzo naturalnie, są śliczne! To super, że udało ci się dopasować idealny kolor. Fajnie, że łatwo się je myje :)

    everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemal niezauważalne ! :D Bardzo ładnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci pasują takie dłuższe włosy, wyglądają jak naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał te doczepki wyglądają tak naturalnie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba w krótszych podobasz mii się bardziej ;) może jakby doczepy były by lepszej jakości to nie było by widać przejścia ;) i mam wrażenie, że masz delikatnie za nisko osadzone okularki na nosku, u mnie był ten problem i optyk mi to skorygował formując okulary pod kształt mojego nosa ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te włosy, pasuje Ci taka długość:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest świetny i przyznam, ze aż samemu korci jakieś zamówić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie efekt jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest świetny :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie :) Zdecydowanie lepiej Ci w dłuższych włoskach :)

    http://blaskmroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne są te doczepki wyglądają naturalnie! obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy wyglądają cudnie i bardzo naturalnie:) Piękna i długie, to lubię!
    Blog jest prowadzony z pasją i to widać! Oby tak dalej:) p.s. piękny kolor szminki, pasuję Ci:)
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest!
    zapraszam do siebie http://pavlinv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA