czwartek, 7 kwietnia 2016

Podsumowanie marca


Od jakiegoś czasu miałam straszną ochotę na napisanie podsumowania miesiąca. Zawsze jednak było tak, że te miesiące mijały mi dość szybko, a ja nie miałam zbyt wielu ciekawych rzeczy do powiedzenia na ich temat. Wymyśliłam sobie jednak, że w tym jednym poście można zawrzeć nie tylko takie zwyczajne podsumowanie, ale też napomknąć coś o ulubieńcach i podzielić się zdjęciami.


Szybko pokażę kilka kosmetyków, których w marcu używałam bardzo często i chętnie. To co chyba najbardziej rzuca się w oczy to balsam z Avon`u. Lubię go za lekką konsystencję i drobinki, które pięknie błyszczą w słońcu. Następnym produktem z półki pielęgnacyjnej jest zwykła biała wazelina, która uratowała moje spierzchnięte usta i sprawiła, że znów jako-tako wyglądają. Dalej są perfumy, które dostałam od przyjaciółki i które mają idealny zapach. Perfumy zawsze uważałam za dość ryzykowny prezent, bo trafienie z zapachem może być trudne, ale, jak widać, da się! Następne są trzy kolorowe produkty. Szminka z Paese w pięknym różowym odcieniu, paletka z Bourjous, z której najciemniejszego koloru używam do wypełniania brwi i popularny korektor z Catrice. Jestem z niego bardzo zadowolona!



W marcu skończyłam 18 lat! Niesamowite, jak szybko mi to zleciało. Pytana, jakie to uczucie, niestety muszę odpowiedzieć, że żadne, bo właściwie nic się nie zmieniło. Chociaż byłam uprzedzana przez kilka osób, że przecież dalej będzie tak, jak jest, to jednak trochę się zawiodłam. Chyba większość ma wobec tych urodzin jakieś oczekiwania, ale tak naprawdę to tylko kolejny rok więcej.

weekend w Arłamowie

1, Kraków
2. Moja miłość
4. Smoothie z kiwi, gruszki, cytryny i szpinaku. Pycha!

Na koniec jeszcze kilka wiosennych zdjęć. Uwielbiam tę porę roku. Po zimie jest dla mnie prawdziwym wybawieniem, nareszcie mam znacznie więcej energii i chęci do życia. Uwielbiam ten czas, kiedy wszystko znów budzi się do życia, dnia stają się dłuższe, świeci słońce i pojawiają się pierwsze roślinki. Kocham też świeże kwiaty, postawione we wnętrzu od razu nadają mu innego charakteru.




44 komentarze:

  1. O! Muszę mieć ten balsam, własnie się nad nim zastanawiałam, a skoro błyszczy w słońcu to musi być bardzo fajny :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Ta szminka wygląda ślicznie. Piękne zdjęcia, bardzo wiosenne.
    jjulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam wiosnę:) piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fotki :) Czuć wiosną :) I ten balsam z Avonu..chyba muszę wypróbować :)
    No i spóźnione wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oglądać wpisy z taką masą zdjeć, szczególnie gdy to przeglądy miesiąca :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. No masz rację po 18 nic się nie zmienia, przynajmniej tak mało że trudno to odczuć ;)
    Ja też mam ten korektor z Catrice i bardzo go lubię ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dużo się działo! Świetne podsumowanie :D
    W sumie racja, wszyscy mają jakieś oczekiwania względem 18-stych urodzin, a to tylko kolejny rok więcej :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zdobyłam szminkę Catrice i jestem z niej bardzo zadowolona. Tyle osób mówi o tej firmie pozytywne rzeczy, że chyba będę się musiała jeszcze zaopatrzyć inne kosmetyki z tej marki. Zdjęcia wyszły ci pięknie – uwielbiam takie wiosenne lekkie ujęcia.
    Btw spóźnionego wszystkiego najlepszego! :P
    Spłycam może, ale urodziny jak każde inne, o rok bliżej do śmierci. Wesoło czyż nie? ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe podsumowanie :) Spóźnione spełnienia marzeń :*
    Pozdrawiam!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także uwielbiam wiosnę. Dodałaś przepiękne zdjęcia i masz super bloga:)
    A zresztą,co się dziwić.. w końcu moja imienniczka!:)
    Na pewno znowu tu zajrzę, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy piesek! Fajne podsumowanie :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, ładnie się komponują z całym wystrojem bloga :) Ciekawe podsumowanie, nie nudzi :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało się z perfumami :)
    Piękne kwiatki! No i oczywiście sto lat!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wejścia w dorosłość :)
    Balsam ma cudowne opakowanie, aż nie mogę się napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia,bardzo fajny jest ten balsam (avon), polecam! :D hah, niee ale tak serio jest spoko. No cóż nie pozostaje mi nic innego jak napisać Ci szczere życzenia! Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! Sto lat! Powodzenia w blogowaniu! hmm.. weny twórczej! i CZEGO SOBIE ŻYCZYSZ!
    Pozdrawiam Serdecznie !
    obserwuję !
    :)
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor tej szminki z Paese *.*
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamuflaż niezastąpiony ;) Śliczne zdjęcia!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, cudowne zdjęcia ;)\

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie musisz kontynuować tą serię :) Piękne zdjęcia i cudowne chwile. Ale jestem stara przy Tobie... ;x :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiatki :) spóźnione ale sto lat! :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione życzenia, spełnienia marzeń! Super post, tyle kwiatów aż chce się wiosny, a nie tego deszczu i mroku eh. Kontynuuj serie c:
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały post wygląda cudowne jejku D:
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/music-festival-look.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Szminka z Paese ma piekny kolorek ! :) Ja nie miałam zbyt dużych oczekiwań do 18 urodzin bo wiedziałam, że nic się nie zmieni :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo łądne zdjęcia :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Również to samo czułam gdy kończyłam 18 lat :D Zaraz kończe 20 i najśmieszniejsze, że towarzyszy to samo uczucie ;)
    Ten balsam sam z wyglądu wygląda zachęcając :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia, też bardzo lubię kosmetyki z Avon, szczególnie mgiełki :)
    Te zielone smoothie wygląda zachęcająco - muszę spróbować zrobić takie w domu :D
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne podsumowanie :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, bardzo lubię posty w stylu 'podsumowanie miesiąca' czy 'podsumowanie roku', a rzadko na takie trafiam, twój mnie bardzo zaciekawił :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przede wszystkim: rewelacyjne zdjęcia! Uwielbiam takie instagramowe kombinacje ;) Też mam ten korektor z Catrice, świetnie maskuje niedoskonałości <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Nareszcie wiosna, świetne zdjęcia!:)
    Słodki piesek!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie śliczne kwiaty <3 Mnie ciągle ich brakuje :D No i spóźnione najlepsze życzenia z okazji urodzin <3

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sto lat ! :) Super zdjęcia :) ZAPRASZAMY DO SIEBIE I OCZYWIŚCIE OBSERWUJEMY ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie najlepszego i więcej osiągnięć w blogowaniu.

    POZDRAWIAM:)
    M.M.MUCHA

    OdpowiedzUsuń
  37. Do mojej 18 jeszcze kilka miesięcy, ale również nie liczne na to, że coś się zmieni ;) Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny mix zdjęć :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA