wtorek, 8 marca 2016

Zatrzymaj się


Każdy z nas dokądś się spieszy. Do szkoły. do pracy, na zakupy, do fryzjera. Żyjemy w ciągłym biegu, stresie i niepewności. Prędko nam do dorosłości, do przyszłości. I za każdym razem, kiedy uda nam się dobiec do wyznaczonej wcześniej mety, znajdujemy sobie nowy cel, bez chwili przerwy rozpoczynamy następny bieg.


W całym tym natłoku codziennych spraw, gubimy swój prawdziwy cel. Zapominamy o tym, że wartości materialne, po które bez wytchnienia biegniemy, wcale nie są najważniejsze. Nawet najbogatszy człowiek nie każe zrobić sobie na zamówienie pięknym wspomnień, nie kupi prawdziwych łez smutku i radości. Można wstrzyknąć sobie botoks, ale nie można wstrzyknąć tego, co nas kształtuje. Poznani ludzi, przebyte rozmowy, przeżyte momenty, zobaczone miejsca, młodzieńcze wartości, marzenia i ideały. Pamiętajcie, że jeśli będziecie biegli zbyt szybko, to prędzej czy później dostaniecie zadyszki. Nigdy nie doznacie tego wszystkiego, co czyni Was wartościowymi. Nie przeżyjecie tego, co kiedyś będziecie z rozrzewnieniem wspominać. Nie dostrzeżecie piękna tego, co Was otacza. Nie podzielicie się uśmiechem i nie ujrzycie uśmiechu, nie dacie sobie chwili dla siebie. Chwili, w której zrozumiecie, że robicie dobrze i zmierzacie w dobrym kierunku i najzupełniej odpowiednim tempie.





35 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane ;) Dwa dni temu zdecydowałam się na napisanie posta o podobnej tematyce haha :3 Dobrze jest przeczytać pogląd innej osoby na ten temat w więcej niż dwóch zdaniach :) Zaobserwowałam wcześniej Twojego bloga i nie żałuję, bo fajnie piszesz :)


    http://keeeith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie napisane :)
    obserwuje! :)
    ps. super top!

    OdpowiedzUsuń
  4. niektórzy tak jak np ja i mój narzeczony jesteśmy typami ludzi, który nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu. Wtedy też stawiamy sobie cele i poprzeczki :) nie potrafiła bym zwolnić i usiąśc na pół dnia na kanapie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są tak super, że nie mogłam przeczytać postu :< Eh.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/daub-is-in-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba czasem miec jakies refleksje, zeby tak nie gonic za niczym.
    btw masz sliczna bluzke!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdemu przyda się chwila, żeby się zatrzymać i odpocząć od tej całej bieganiny
    Bardzo fajny blog, przejrzysty i estetyczny :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny post! Jesteś śliczna :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie wszyscy gdzies pędzą , kiedyś można było sie spotkać ze znajomymi ,dzisiaj nawet sie nie odezwa bo ciagle gdzies biegiem ...
    Piękne zdjęcia i piękna ty :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że warto na chwilę przystanąć w tym biegu, bo zdarzają
    się takie dni że możemy na to sobie pozwolić bez konsekwencji.
    Trochę pomyśleć i zastanowić się nad sobą, dokąd dobiegniemy
    i co będziemy z tego mieć.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie przemyślenia na kilka dni przed 18? ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie czasy każdy gania za pieniędzmi , za ocenami , za zaliczeniami .
    Zatracamy prawdziwe wartości w tym wszystkim .

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam ten życiowy pęd- gdy siedzę w miejscu tracę energię i motywację. Uwielbiam gdy ciągle coś się dzieje w moim życiu, to mnie nakręca i daje satysfakcję! Śliczne zdjęcia :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię kiedy się dużo dzieje pozytywnych rzeczy wokół mnie, choć mam takie momenty że lubię pobyć sama, odpocząć ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu przydaje się odpoczynek i przerwa od codzienności. Musimy pamiętać, że nie możemy ciągle biec i nie możemy zapominać o rzeczach, które są w naszym życiu bardzo ważne!
    Śliczne zdjęcia, bardzo ciekawy post! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny typ urody! :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się,ślepo biegniemy do szkoły,uczymy się na wszystko a potem przychodzi taki czas kiedy uda nam sie z kimś porozmawiać i nawet nie mamy mu nic o sobie do powiedzenia,bo jedyne co robimy to biegniemy od celu do celu.Moze warto skupic sie tez troche na sobie? Na tym czego potrzebujemy?Dajmy sobie troche rozrywki i zatrzymajmy sie na chwile.


    Zapraszam ;)


    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą całkowicie… Sama mam wielki problem z tym biegiem czasu i czuję się jakbym wczoraj szła pierwszy raz do liceum, a jestem już w drugiej klasie… :/

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak , czasami musimy przystopować aby cieszyć się tym co mamy :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak! Nareszcie ktoś poruszył ten temat. Bardzo dobrze napisane.
    Rebeliantka

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami trzeba po prostu przystopować ;) Skąd bluzeczka?
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane! :)
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Oprócz tego masz bardzo interesującego bloga :))
    Zapraszam do mnie, jeśli masz czas, to proszę każdego z Was, kto to czyta, o zadanie mi kilka pytanek pod ostatnim postem. :)
    NA PEWNO się odwdzięczę! ♥♥♥
    Z góry dziękuję. ;**
    Pozdrawiam i zapraszam --> Mój blog-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze napisane, ale (mam w genach chyba zapisane, aby zawsze znajdować jakieś "ale") ;>
    Zgadzam się, że w dzisiejszych czasach żyjemy zbyt szybko, a nasze wartości są zniekształcone. Niestety nie zgadzam się co do tego fragmentu: " I za każdym razem, kiedy uda nam się dobiec do wyznaczonej wcześniej mety, znajdujemy sobie nowy cel, bez chwili przerwy rozpoczynamy następny bieg."
    Kłóci sie z następnym fragmentem o dążeniu do spełniania marzeń. Nasze życie jest krótkie, nie możemy go wykorzystać na bezproduktywne sterczenie w miejscu. Musimy jak najszybciej zdążać za naszymi marzeniami i pragnieniami, bo potem może nie być czasu by je zrealizować.
    Przynajmniej takie jest moje zdanie :)
    I masz bardzo ładnie ozdobioną ścianę <3

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie:
    VIOLET END - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, mój wzrok od razu przyciągnęły obrazki i rysunki za tobą. Sama mam taką ściankę ze swoich rysunków, uważam, że to niesamowita sprawa. A co do postu, warto się zatrzymać, rozejrzeć wokół siebie, zobaczyć to, czego wcześniej nie dostrzegaliśmy. W wolnej chwili zapraszam w moje skromne progi ((: littleewolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten post jest w zasadzie bardzo motywujący.. Daje też do myślenia. To smutne że ludzie często w natłoku tego wszystkiego zapominają co właściwie na prawdę chcą robić.. Mam nadzieje że mi nigdy się to nie przydarzy
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA