środa, 30 marca 2016

Nie widzisz wszystkiego


Żyjemy w świecie social mediów. Ważnymi wydarzeniami z naszego życia dzielimy się na facebooku, instagramie, snapchacie czy na blogach. Poświęcamy czas na prowadzenie swoich kanałów społecznościowych, czerpiemy inspirację z twórczości innych. To jest w porządku, hipokryzją byłoby, gdybym zaczęła krytykować udzielanie się w internecie, bo przecież jestę blogerę.


Chciałabym jednak zwrócić uwagę na to, że życie, które widzimy i pokazujemy w sieci, jest zaledwie jego małą częścią, pokazujemy tylko to, co chcemy pokazać. Sami dobrze wiecie, że niektóre treści nie nadają się dla ludzi. Oczywiście, pozornie wszyscy są tego świadomi, jednak kiedy oglądamy zbyt wiele tego, co na pierwszy rzut oka wygląda idealnie, nagle zapominamy o tym, że przecież to tylko zdjęcie, którego zrobienie często zabiera mnóstwo czasu tak, żeby wyglądało idealnie. Na pewno przynajmniej część z Was kojarzy przypadek Esseny O`Neill, która usunęła instagrama tłumacząc, że pokazywała swoim obserwatorom wymyśloną perfekcję, że ciążyła na niej presja doskonałości. Wzbudziło to chwilową dyskusję na temat kreowania swojego życia na takie, jakim nie jest i nigdy nie było. Chociaż wszyscy się z nią zgadzali, to jednak po jakimś czasie wszystko ucichło, a na jej miejsce "wskoczyły" kolejne osoby, które pokazują to, co ludzie chcą oglądać.
Chociaż trochę pokrętnie, to jednak staram się wytłumaczyć to, czego część ludzi wciąż nie rozumie. Nikt nie ma idealnego życia, każdy ma problemy, ale nikt się nimi nie dzieli, bo przecież problemy są zbyt ludzkie, żeby pokazywać je innym.


Przy okazji pomyślałam, że pokażę Wam stylizację z półgolfem, który ostatnio bardzo mocno zwrócił Waszą uwagę. Dostałam nawet kilka wiadomości prywatnych z zapytaniem, gdzie go dostałam. Wszystkim zainteresowanym odpowiadam, że na Zalando, ale przypuszczam, że już go tam nie znajdziecie, jednak w H&M powinno być coś podobnego.

półgolf - Zalando
ramoneska - Mohito
jeansy - TKMaxx (Vero Moda)
buty - CCC
czapka - Peek&Cloppenburg (Marc O`Polo)




30 komentarzy:

  1. całość jest świetna, golf też po prostu super stylizacja! Niestey tak to bywa :) Że w internecie widzimy tylko te dobre chwilę, tych złych się nie pokazuje. Jednak patrząc na kogoś i na jego "chwile" myślimy sobie jakie on ma super życie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :d niestety nie dla mnie bo golf i wszystkie tym podobne rzeczy mnie drażnią, ale na tobie super!

    Alice's World Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wszystko ładnie ze sobą współgra.
    Fakt, w erze social mediów łatwo jest zapomnieć o tym ile tak naprawdę wiemy o drugim człowieku.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie znosiłam golfów, ale teraz uwielbiam<3 Nawet szala już nie potrzeba jak jest golfik:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby życie wyglądało tak jak pokazujemy je w internecie, byłoby prawie perfekcyjne :) są po prostu rzeczy, których się nie pokazuje
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje to co udostępniamy jest zaledwie małą częścią naszego jakże nieidealnego życia, które w meiach steje się idealne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja :) ja zawsze staram się o tym pamiętac podczas oglądania takich rzeczy haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramonseka! Bardzo mądry post, człowiek widzi to co tylko chcę zobaczyć.
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście że w każdym życiu pojawiają się smutki, nieszczęścia i ból. Bo to jest życie, a nie kwiecista bajka. Profile na instagramach, blogi, często pokazują to co idealne bo ludzie lubią to oglądać, a skoro lubią to są wyświetlenia i obserwacje, więc napędzają twórców i tak koło się zamyka. Najważniejsze jest to by patrzeć a nie wmawiać sobie że tak powinno wyglądać idealne życie.
    pozdrawiam cieplutko myszko, ślicznie wyglądasz :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To oczywiste, że ludzie pokazują to, co najpiękniejsze, a inni wierzą w to i wtedy dołują z tego powodu, że sami nie mamy takiego życia. Zapominamy o tym, że przecież każdy ma problemy. Z drugiej strony są jednak też ludzie, którzy jedynie użalają się nad sobą, nawet w internecie i wydaje mi się, że o wiele chętniej obserwujemy tych, którzy jednak emanują pozytywną energią. ;)
    Świetne zdjęcia !

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. troche mnie przeraza to social media. wyobraz sobie dzieci z dzisiejszej zerowki... ciagle tylko telefony. my bawilismy sie na trzepakach...


    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Internetowe życie kreujemy sami. Rzadko kto dzieli się na blogu czy instagramie swoimi porażkami, chorobami, tragediami... Przez to powstaje mylne spojrzenie na życie. Ale cóż. Dopóki pamiętamy, że po części jest to fikcja, to jest dobrze. Śliczny golfik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nastąpiły takie czasy. Ja sama staram się nie używać komputera do innych celów niż blogowanie w ciągu tygodnia. Dzięki temu bardziej skupiam się na nauce.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że oglądając instagramowe profile dziewczyn starszych ode mnie o rok czy dwa lata myślę sobie, czemu nie jestem nią? Ona jest ładna, ma duży biust, chłopaka, dużo ładnych ubrań, świetny pokój. A ja? Jednak zapominam o tym, że to jest tylko zdjęcie, ułamek sekundy który został uwieczniony n fotografii. Ja i tak dążę do tego by mój ig był idealny ale wiem co liczy się dla mnie najbardziej, więc rodzinę i przyjaciół stawiam na pierwszym miejscu :)
    from-now.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim jesteś śliczna! Zdjęcia są bardzo dobrej jakości i dobrze je się ogląda :)
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga!
    Pozdrawiam,Daria :*


    http://darriskablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, piękna stylizacja, masz rację w tym Co piszesz ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądre słowa i jest w tym dużo prawdy.Śliczna stylizacja,bardzo mi się podoba.Jeśli będziesz miała czas zajrzyj do mnie,samo zaczynam,ale myślę,że nie jest źle.Pozdrawiam i serdecznie zapraszam :* http://mechinas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądrze napisane, post zawiera dużo racji. Śliczna stylizacja i zdjęcia.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  21. To kocie spojrzenie...
    Mrau! ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie kreują swój wizerunek w sieci bo chcą być kimś innym. Taka jest prawda i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej. Ja sama zrobiłam to nie tylko i wyłącznie by pokazać innym to co mnie interesuje czy odpycha ale również po to by nie być tą samą, nudną, pospolitą Joanna Kowalską tylko kimś zupełnie innym. I w sumie nie widzę w tym nic złego. Nie jestem w końcu pedofilem ani seryjnym mordercą…
    A golf choć nie jest zły kompletnie nie w moim stylu, wiec niestety lepiej aby się nie wypowiadała. :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą. Nie ma osób idealnych, a tym bardziej nikt nie ma takiego życia. Każdy ma swoje dobre jak i złe dni. I prawdą jest również, że w mass mediach wolimy być postrzegani jako ludzie z idealnym życiem, ale nie koniecznie jest to zgodne z prawdą. Niestety ludzie często łykają, bo wciąż większość nie skupia się na realnym świecie tylko na wykreowanym przez nas samych w Internecie na różnych social mediach.

    Bardzo ładna stylizacja :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, bardzo mądre słowa.
    Stylizacja - REWELACJA! :D Bardzo mi się podoba :)
    Na moim blogu pojawił się nowy post, jeżeli znajdziesz czas, to zapraszam do przeczytania i skomentowania :) Po długim czasie nieobecności reaktywuję mojego bloga ^^
    MÓJ BLOG ♥ >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  25. Na instagramie denerwuje mnie to ze ludzie właśnie fotografują cos zeby wyglądało perfekcyjnie szeroko w tym czegoś naturalnego :(
    Fajny post taki - przemyśleniowy ;)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie Ci w tym półgolfie.;) Ja za golfami nie przepadam, ale ten ogromnie mi się podoba. Do tego w jednym z moich ulubionych kolorów.
    Ten przypadek z instagrama znam. Trochę to przykre, że media wywarły tak silny wpływ na kreację tej młodej dziewczyny. Z drugiej strony właśnie te wesołe, pełne podróży i piękna profile najchętniej oglądamy.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA