sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczna dekoracja pokoju DIY


Idę o zakład, że przynajmniej część z Was przed świętami postanowiła przyozdobić swój pokój w bożonarodzeniowym klimacie. Taaak, postanowiła. Ja też należę do tej grupy, która wyobrażała sobie swój pokój cudownie udekorowany, ale niestety rzeczywistość jest, jaka jest. Nie mamy czasu, materiały, które można wykorzystać są niedostępne, albo zwyczajnie się nam nie chce. 
Pomyślałam, że z racji wolnego weekendu może warto byłoby wymyślić coś, co nie będzie bardzo czasochłonne, ale przede wszystkim łatwe i szybkie. Postanowiłam wykorzystać proste materiały, żeby nie musieć biegać po sklepach i przepychać się, pomiędzy ludźmi robiącymi iście wojenne zapasy. Chciałam, żeby moja dekoracja była w miarę neutralna, bo typowo świąteczne kolory zupełnie nie pasują do kolorystki panującej w moim pokoju.


Potrzebne materiały:
- białe kartki
- nożyczki
- taśma klejąca
- sznurek jutowy
- filiżanka kawy

Jak zrobić?
Pierwszą rzeczą jest zaparzenie kawy i przelanie płynu do dużego pojemnika, świetnie sprawdzi się przy tym blacha do pieczenia. Do kawy wkładamy kartkę i moczymy kilka sekund z obu stron, powtarzamy z kilkoma kartkami, które potem wieszamy na przykład na grzejniku. W czasie, kiedy będą schły warto przygotować szablon, z którego będziemy wycinać wzory. Ja zdecydowałam się na choinkę i gwiazdkę, które nieodzownie kojarzą mi się ze świętami. Kiedy papier wysechł odrysowałam szablony i powycinałam. Następnie zrobiłam dziury do przeciągnięcia sznurka. Na końcach zawiązałam kokardki i przykleiłam do ściany na taśmie klejącej. Gotowe!

Proszę o klikanie w serduszko!






74 komentarze:

  1. piękne! u mnie tylko mała choinka stoi w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...mój pokój w tym roku nie ma zadnych akcentów świątecnzych, może własnie czas cos takiego i prostego zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomyslowe! Takie proste, dziwie się że wcześniej na to nie wpadłam hah

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Z chęcia wykonam coś takiego i przyozdobię swój pokój :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pomysły :)

    High Five? ;)
    ----------> http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i prosty pomysł
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł!
    Na pewno go wykorzystam ;*

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądają te choineczki :D
    Bardzo ładna dekoracja pokoju!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Otak, tego mi było trzeba! Od początku grudnia nic nie wymyśliłam, a to Wigilia zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wygląda, takie proste i subtelne :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wykorzystam pomysł, jest cudowny, a u mnie zawsze tylko lampki! :)
    Serdecznie zapraszam, Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post , bardzo fajnie to wygląda ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetny blog i post! A zdjęcia bardzo estetyczne i fajne! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to wygląda! Ten pomysł z kawą (albo i herbatą) można też wykorzystać, jeśli się chce zrobić zeszyt z nieco innymi, postarzałymi stronami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocza dekoracja. :D U mnie pewnie długo by się nie ostała, bo kot uwielbia jak coś mu szeleści i wisi, ale nie zmienia to faktu, że chętnie wykonałabym to. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. great DIY!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam właśnie taką girlandę zrobić do mojego pokoju ale jakoś nie chce mi się haha ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. klik - 5,69$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł na udekorowanie pokoju ;)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/2015/12/bez-czego-nie-wyobrazam-sobie-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, ja jestem trochę leniwa więc nie wiem czy sie za to zabiorę ale jestem pewna, że kilka osób skorzysta :)

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyszło ! widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba- a to się ceni :)
    Też lubię sama przystrajać mieszkanie na święta- w tym roku wymyslilam sobie lampę i stroik z suszonych owoców, które wlasnie suszę w piekarniku, a wieczorem mam zamiar wziąć się do roboty i dziś jeszcze te skonczyć :)

    klik: 5,69$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne DIY! Całość jest prosta i śliczna :)

    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny i prosty sposób na ozdobienie pokoju! Na pewno wypróbuje ;3
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aha, czyli tylko ja jestem leniem i nie chce mi się ozdabiać pokoju świątecznie :/
    Zapraszam do mnie! :D ---> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. ale super pomysł! :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam nie dekoruję, wystarczy mi świąteczny salon z choinką
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te choineczki :*
    Price: US$ 9.48US$ 5.69
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię przeglądać świąteczne DIY! W sumie też niedawno dwa zrobiłam :)
    Nowy przepis na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te dekoracje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  32. ładna dekoracja. Ja po prostu dałam lampi na parapet i zrobiłam na tablicy korkowej ze zdjęć choinkę,którą przyozdobiłam złotymi kokardkami,ponieważ mój pokój jest fioletowy,więc również średnio pasuje do niego kolorystyka świąt ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczo to wygląda!
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja u siebie zawiesiłam lampki choinkowe i położyłam kilka świątecznych poduszek ale twoja dekoracja wygląda naprawdę słodko <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  35. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł na dekorację, prosto ale bardzo ladnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie również miało być dużo ozdób, a wyszło jak wyszło :/
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawa dekoracja ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ohh, what a cute idea of putting such decoration :)

    Wishing you a Happy and Merry Christmas! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie dekoracje!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. prosto, ale ładnie :)

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  42. Prosto, ale ładnie. Mnie jakoś nie ciągnęło do dekorowania pokoju ani tego w domu, ani tym bardziej tego w Warszawie, ale jeśli ktoś potrzebuje takich rzeczy to dlaczego nie? Bardzo fajnie to wszystko wygląda tylko, tak jak napisałaś, jest czasochłonne, a nas się często nie chce. Może przedstawiony przez Ciebie pomysł nie jest taki trudny i nie zabiera długich godzin, ale - bez bicia przyznaję - i tak nie chciałoby mi się tego robić :D
    Ot, co, świąteczne lenistwo.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam mieć dużo ozdób świątecznych, które wyjmuje już na początku grudnia, ze względu by dłużej czuć ten klimat :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super post
    bede tutaj czesciej zagladac !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne, ale jakby się uprzeć to można po prostu kupić papier w takim odcieniu :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale nie będzie pachniał kawą :)

      Usuń
  46. Bardzo proste, ale oryginalne - klasyczne, czyli coś, co doskonale odzwierciedla mój sposób bycia
    W moim pokoju nie ma fikuśnych ozdób, może nie czuć w nim magii świąt, ale z pewnością czuć ja w moim sercu, a to najważniejsze
    Wesołych świąt!
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię takie proste i szybkie ozdoby. W swoim pokoju rozwiesiłam światełka i zrobiłam na szybko dwa lampioniki ze słoiczków. Jeżeli interesuję Cię takie szybkie DIY to zapraszam do siebie. :)
    LAMPION ZE SŁOICZKA.

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię takie minimalistyczne ozdoby, wyglądają najpiękniej :)
    Zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super ozdoby!!!! mega

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł :) Wygląda bardzo efektownie!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne i delikatne! Masz naprawdę piękny blog, dziewczęcy i wręcz "pachnący kwiatami". Uwielbiam takie blogi, bo mogę czerpać z nich inspiracje do moich obrazów, doodle i zentangle. Wesołych Świąt!!!
    Pozdrawiam wraz z Kawaii Gurls
    www.kawaiixgurls.blogspot.com Zapraszam! Buziaczki xx

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam DIY! Na pewno będę tu częściej zaglądać!

    Zapraszam do siebie. http://lovewhitehair.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie to wyglada :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie to wygląda tylko szkoda, że nie odkryłam tego przed świętami ://
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobry pomysł! Prosty, ale nie banalny!

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Proste i bardzo ładnie wygląda. Świetne diy :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej! Nominujemy Cię do Liebster Blog Award. Będzie nam ogromnie miło, jeśli zechcesz wziąć udział w zabawie :).

    Pozdrawiamy, TieVeil

    http://www.tieveil.pl/2015/12/liebster-blog-award-wywiad-z-autorami.html

    OdpowiedzUsuń
  58. wow, pomysłowe i proste! Załuję, że nie zobaczyłam tego postu przed świętami :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog :) Obserwuje!
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog! :)
    www.pinchofstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA