poniedziałek, 20 lipca 2015

Maseczka z płatków owsianych


Wakacje to czas, kiedy zdarza się nam nie mieć żadnych planów, czyli mówiąc krócej - po prostu przesiadywać przed komputerem przez długie godziny. Zdecydowanie nie jest to pinterestowe, więc nie warto wykonywać tej brzydkiej czynności i należy zamienić ją na coś znacznie ładniejszego. Dosłownie - uczynić siebie piękniejszym.
Po takim wstępie mogłabym zacząć wypisywać Wam morały na temat pomocy innym ludziom, czynienia dobra i innych tym podobnych rzeczy. Oszczędzę Was jednak i zamiast tego uraczę przepisem na cudowny specyfik, który sprawi, że staniecie się równie piękni jak ja.
Maseczka z płatków owsianych, bo o niej mowa, jest idealna szczególnie dla osób borykających się z problemem trądziku. Wspomniane płatki owsiane zawierają wiele witamin i minerałów, które świetnie wpływają na naszą skórę, dostarczając jej potrzebnych składników. Ponadto owies ma działanie przeciwzapalne, więc idealnie nadaje się dla wrażliwców.


Składniki:
3-4 łyżki płatków owsianych (najlepiej górskich, błyskawiczne są bardziej przerabiane, zawierają więc mniej składników, które dla naszej skóry są tak istotne)
2 łyżki mleka
1 łyżka ciepłej wody
1 łyżka dowolnego oleju 
1 łyżeczka miodu

Przygotowanie:
Płatki owsiane zalewamy mlekiem i wodą, odstawiamy na kilka minut. Namoczone płatki są łagodniejsze dla naszej cery, a mleko wpływa kojąco i łagodząco. Następnie dodajemy miód i olej. Ja pomieszałam ze sobą olejek arganowy i kokosowy w proporcjach 1:1. Wszystko mieszamy, jeśli uważamy, że konsystencja jest zbyt rzadka lub gęsta, dodajemy odrobinę płatków lub mleka. 
Maseczkę nakładamy na twarz kolistymi ruchami, co zapewni również bardzo skuteczny peeling. Po upływie około 10 minut ścieramy pozostałości ręcznikiem papierowym, a później przecieramy twarz wacikiem nasączonym płynem micelarnym lub tonikiem i nakładamy krem. Gotowe!


66 komentarzy:

  1. świetny pomysł na tą maseczkę
    na pewno skorzystam :3


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bede musiala sprobowac. Jakim kremem, byle jakim?
    Obserwuje super blog ;)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim, jakiego używasz na co dzień :)

      Usuń
  3. Moja ulubiona, tylko ja robię ją bez mleka i miodu, zamiast tego używam naparu z lawendy :)
    Na moim blogu też znalazł się podobny wpis ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :D Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję. Do tej maseczki pasowałby tonik z płatków owsianych ;)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, bardzo ciekawy pomysł. Nigdy jeszcze nie słyszałam o maseczkę z płatków owsianych. *o* Zapraszam na recenzje filmu → klik! Pozdrawiam.

    ~~ Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, ale muszę jeszcze przyznać, że profesjonalnie napisane i stylowo, bo lekko i z humorem pod przykrywką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowy post! Nie słyszałam wcześniej o tej maseczce :)

    more-clouds.blogspot.com
    otwarta-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już obserwuję :*

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy wpis! :)
    Bardzo łatwy przepis, chyba go wypróbuję, ponieważ mam mały trądzik.
    Pozdrawiam! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Obserwuję, mam nadzieje ze sie odwdzieczysz:)
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tym! To ciekawe...

    Mój blog - xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  13. zostalas nominowana do LBA!
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przepis. Śliczne zdjęcia :)
    Zostawiam obserwacje, mogę liczyć na rewanż?

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny przepis. Śliczne zdjęcia :)
    Zostawiam obserwacje, mogę liczyć na rewanż?

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tę maseczkę. :) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny sposób, chyba już gdzieś o nim słyszałam, ale Twoje przejrzyste zdjęcia i treść zachęcają aż do zrobienia tej maseczki!

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm pyszności c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę musiała wypróbować tą maseczkę, zapowiada się świetnie!
    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy i interesujący pomysł na tą maseczkę ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega pomysł..


    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł na pewno wypróbuję.

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł! Wypróbuję :)
    Pytałaś o obserwację. Jasne! Zacznij a ja się odwdzięczę http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki) obs za obs) zacznij u mnie ja sie odwdziecze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować. Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna maseczka, chyba spróbuje :) http://mishelle-a.blogspot.co.uk/2015/07/210715-r.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga:) bede wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. O takiej maseczce pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczescie nie mam problemów borykania się z trądzikami! Wolę owsiankę w formie zjedzenia, jednak jeżeli to ma pomóc cerze, to dlaczego nie spróbować? Bardzo pomocny post: )

    Obserwacja? Zostalam u Ciebie na dłużej, na prawdę widać efekty prowadzenia tego bloga przez Ciebie ;)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa ta maseczka.. :)
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jeżeli zostawisz po sobie obserwację i komentarz. :) http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie probowałam samodzielnie robionych maseczek, ale chyba spróbuję ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Smakuje trochę jak karton, ale kto co lubi :D

      Usuń
    2. Smakuje trochę jak karton, ale kto co lubi :D

      Usuń
  36. Musze spróbować naprawdę ciekawie piszesz :) Super pomysł ! Mogłabyś zadać mi pytanie związane z blogiem na moim asku byłabym bardzo wdzięczna :) http://ask.fm/NataliaToporowska

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł na maseczkę, jednak ja preferuję szarą glinkę ;p

    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega pomysł, trzeba wypróbować :)
    Zapraszam do mnie http://asia-asiaablog.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. O tym jeszcze nie słyszałam, świetny pomysł! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawt pomysł :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny pomysl na maseczke! Bardzo podoba mi sie jak piszesz, masz do tego talent! Wspolna obs? Jak tak zacznij i daj znac! Buziaki:*

    Zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy pomysł na maseczkę, hah :)
    Nigdy o takim czymś nie słyszałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wypróbuje ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja często robię maseczki do twarzy z płatków owsianych,są skuteczne :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam te Twoje zdjęcia, każdy rozsypany płatek ma swoje miejsce, bardzo mi się podobają :3
    czytałam inne Twoje posty i są bardzo inspirujące, dlatego będę wpadać częściej ;)
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kilka razy stosowałam już tę maseczkę! :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pewno wypróbuję, fajnie, że podzieliłaś się z czytelnikami tym pomysłem!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę wypróbować, mam nadzieję, że sprawdzi się też u mnie:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  50. ciekawy sposob :) musze sprobowac :) obserwujemy? ja juz zaczęłam:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://twoimioczami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny pomysł :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Słyszałam kiedyś o takiej maseczce, jednak ostatecznie nigdy jej nie zrobiłam, jestem leniem i mam już moje ulubione i sprawdzone maski ze sklepu, więc nie próbuję nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny pomysł :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy o niej nie slyszalam, ale wyprobuje :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Równie piękni jak Ty? :'''''''(
    Jesteś taaaaaka skromna! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie słyszałam jeszcze o niej, ale wszystko sobie ładnie spisałam i wieczorem będę maltretować moją twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow! Świetny blog! Bardzo pzrydatny post, napewno kiedyś wykorzystam :) Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwowania :)
    Mój blog [KLIK]
    Zapraszam na KONKURS na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA