poniedziałek, 27 lipca 2015

Common white girl TAG



Tagi to bardzo lekkie i przyjemne posty, zarówno dla mnie, jak i dla Was. Odpowiadając na różne pytania daję Wam możliwość lepszego poznania mojej wspaniałej osoby, natomiast Wy nie musicie czytać długich postów, których tematyką są jakieś filozoficzne wynurzenia o marności żywota. Dzisiaj odpowiem na pytania zawarte w tagu Common White Girl, co jest dość dziwnym wyborem, biorąc pod uwagę fakt, że ostatnio ciągle słyszę, że jestem brązowa. No cóż... kobieta jest pełna sprzeczności, dlatego zapraszam Was do dalszej części posta.

1. Ulubiony napój ze Starbucks`a?
Pierwsze pytanie dyskryminuje moją "typowość", bo na przestrzeni kilku ostatnich lat w Starbucksie byłam zaledwie dwa razy. W obu przypadkach napoje, na które się decydowałam nie zrobiły na mnie większego wrażenia, więc nie mogę nazwać ich ulubionymi, zresztą, wybór spośród dwóch napoi to żaden wybór.
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Wszystko zależy od tego, czy mówimy o roku szkolnym czy o wakacjach. Wiadomo, że jeśli przygotowuję się do szkoły, to muszę się najzwyczajniej w świecie ogarnąć, więc zajmuje mi to więcej czasu, około 15, maksymalnie 20 minut. Jeśli natomiast są to wakacje, a ja nie wychodzę nigdzie rano, to wystarcza mi 5 minut.
3. Ile zdjęć robisz sobie dziennie?
Tak naprawdę zależy to od tego, czy mam ochotę robić sobie zdjęcia, bo jeśli tak, to jestem w stanie zrobić ich kilkadziesiąt, zazwyczaj jednak nie praktykuję tego zwyczaju, a aparat służy mi do robienia zdjęć czemuś innemu, niż mnie.
4. Ile masz obserwatorów na Instagramie? I ile zdjęć?
Instagram służy mi raczej jako źródło inspiracji, a nie portal społecznościowy, więc liczba ta jest niewielka, zaledwie 66 obserwujących i 19 zdjęć. 
5. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
W skład mojej szafy wchodzi naprawdę niewiele ubrań, dlatego dziwnym by było, gdybym po jednym użyciu daną rzecz wyrzucała i zapominała o niej. 
6. Czy jesteś rasistką?
Nie, wręcz przeciwnie, jestem bardzo tolerancyjna.



7. Czy kiedykolwiek powiedziałaś "LOL" lub "OMG" na głos?
Tak, powiedziałam, choć było to raczej w formie żartu, a nie autentycznego zachwytu, zdziwienia czy śmiechu.
8. Instagram, Twitter czy Tumblr?
Zdecydowanie Instagram, z pozostałych dwóch portali nie korzystam.
9. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Zależnie od nastroju. Pomijając oczywiście szkołę, spotykam się ze znajomymi, oglądam filmy, czytam książki i blogi, czasami rysuję.
10. Ulubieni blogerzy/youtuberzy?
Bardzo lubię czytać bloga Jemerced, Chiary Ferragni i Kristiny Bazan. A youtuberki oglądam amerykańskie, na przykład Evę, Laur, Alishę, Tar Mar, Mimi.
11. Jak często malujesz paznokcie?
Ilość czasu, którego potrzebuję na pomalowanie paznokci jest bardzo duża, dlatego zazwyczaj praktykuję tę czynność tylko w czasie wakacji czy innych wolnych dni.
12. Czy jesteś zakupoholiczką?
Jeśli chodzi o wszelkie bibeloty, kosmetyki i inne tym podobne rzeczy to jak najbardziej tak, jednak ubrania zazwyczaj kupuję po namyśle, stawiam na jakość, a nie ilość. 
13. Masz dużo ubrań?
Jak już wcześniej wspomniałam, moja szafa jest dość uboga.
14. Czy robisz zdjęcia jedzeniu, przed zjedzeniem go?
Jeśli to, co jem jest ładnie podane, to nie omieszkam wyciągnąć aparatu, chociaż i tak zdarza mi się to naprawdę rzadko.
15. Masz makijaż codziennie?
Zdecydowanie nie, maluję się, kiedy mam pokazać się ludziom, chociaż ostatnio zwyczajnie mi się nie chce, a ja nie wyglądam źle bez makijażu, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że praktycznie tak samo (chociaż wiadomo, że podkreślone rzęsy zmieniają dużo w wyglądzie twarzy)
16. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
Przeciętne? To chyba najlepsze określenie. Idzie mi nieźle, chociaż mam świadomość, że gdybym się zaczęła uczyć, to byłabym bardzo dobrą uczennicą.
17. Jak zazwyczaj układasz włosy?
To zależy od tego, czy siedzę w domu, czy gdzieś wychodzę. Często zostawiam rozpuszczone włosy, czasami związuję je w kucyk, plotę warkocz, a kiedy naprawdę mi się chce, włosy układam w wymyślne fryzury.
18. Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjnie?
Jeżeli odpowiem szczerze, to wyjdę na narcystyczną egoistkę, ale kłamstwo jest złe. Więc tak, zawsze wyglądam tak, że mogłabym po prostu ubrać buty i wyjść na zewnątrz bez żadnego problemu.



bluzka-vintage

60 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe odpowiedzi, no i śliczna sesja ;3
    zazdroszczę koszulki!

    zaczytana-oczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO *-* uwielbiam ten tag !
    świetnie Ci wyszedł i fajne zdjęcia

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny uśmiech masz! :)

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:* super bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też jakoś nie szaleję na punkcie Starbuck'sa. Byłam może ze 4 razy i nic nie było dla mnie aż tak smaczne jak by się mogło wydawać przez tą ilość osób, która tak kocha to miejsce :P taka zwykła kawiarnia :P

    |Blog|

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Naprawdę ciekawe odpowiedzi. Ja też nie bywam często w Starbucksie. Jak dla mnie to zwykła kawiarnia, tylko z origanalnymi kubkami :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez nie pijam w Starbucksie. Bylam w nim chyba tylko dwa razy w zyciu :(
    Obserwuje i czekam na rewanż.
    www.szalonaasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, ja też nie mam zbyt wielu ubrań! Fajny tag, miło się czyta :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja nie mam instagrama?
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Może wpadniesz do mnie?
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czytać takie tagi, zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego o drugiej osobie :)

    www.kiercia.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi to sie najbardziej fotki podobaja z tego postu <3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post i ładne zdjęcia :) + obserwuje
    pozdrowienia
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy jest ten tag!
    Również nie podoba mi się to pierwsze pytanie. Wychodzi na to, że wszędzie są te kafejki, a są one tylko w wielkich miastach. Ja osobiście nigdy tam nie byłam ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne odpowiedzi <3 a zdjęcia super, masz chudziutki brzuszek <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się muszę przyznać, że w Starbucksie nigdy nie byłam :D Ja w ogóle się nie maluję, chociaż ostatnio zdarza mi się pomalować rzęsy. Bardzo często robię zdjęcia jedzeniu, ale to ze względu na bloga - do przepisów na nim dołączam fotografie :)



    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi :)
    Bardzo śliczne zdjęcia a uśmiech ---> cudowny !
    http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świetnej figury:) JA bym póki co wyglądała żałośnie w takiej bluzeczce;)
    Pozdrawiam:)

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog, zapraszam również do nas :D
    Dopiero zaczynamy i przydadzą się motywujące komentarze ;p


    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super ubrania, wspolna obserwacja?
    obserwuje , dopiero zaczynam i zapraszam na nowego posta http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog i zdjecia :)
    zajrzysz na mojego bloga? jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny szablon.
    Ciekawy post, dzięki niemu łatwiej jest poznać Ciebie ;)
    Śliczne zdjęcia, masz bardzo ciekawą urodę.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny blog! Śliczna jesteś :*
    Fajne odpowiedzi i post :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nigdy nie byłam w Starbucksie, ale słyszłam również, że szału nie ma..
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny tag! Ja w starbucksie rzadko bywam,niestety ceny mnie odpychają, a tak jak mówisz szału nie ma.

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. KOSZULKA *.* <3
    Ciekawe odpowiedzi, ja W Starbucksie rzadko bywam uważam że ceny są zbyt wysokie....
    Sliczne zdjęcia :) + obserwuje
    http://anorexiawkurwica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tagi! Super odpowiedzi :) Obserwuje i liczę na rewanż. Zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia! lubię ten tag :*
    Pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajne odpowiedzi a do tego świetne zdjęcia;)
    Obserwujemy?;)
    PS. Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny tag.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobały mi się twoje odpowiedzi. Od jakiegos czasu sama zastanawiam się nad zrobieniem tagu, zobaczymy!

    Ja już obserwuję twój blog, zapraszam do siebie. :)
    http://pamietnik-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię czytać tag'i :) Tło twoich zdjęć jest świetne! Drugie zdjęcie jest mega! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię taqkie posty, bo można się dowiedzieć trochę rzeczy o drugiej osobie ;) Super zdjęcia i w ogóle blog ;)
    pozdrawiam i dołączam na pokład :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny post! ;)
    Można dowiedzieć się o tobie kilku ciekawych rzeczy :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przyjemny, lekki post i ciekawy blog, obserwuję. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak przeglądam blogi i stwierdzam, że w przeciwieństwie do niektórych blogerek, piszesz bardzo fajnie, i ciekawie, aż miło się czyta. :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny tag i śliczne zdjęcia ,lubie takie tagi :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię czytać takie posty!
    Bardzo przyjemne. Ślicznie wyglądasz! Tak świeżo i radośnie.
    Ps. zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne odpowiedzi! A zdjęcia po prostu prześliczne! *.* Wyglądasz tak radośnie i naturalnie :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post i śliczne zdjęcia! Na pewno zostanę tu na dłużej ! Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie na blogu w kom.
    Jeśli klikniesz w banner mogę się odwdzięczyć tym samym Klik- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bo jesteś brązowa...
    To spojrzenie na drugim zdjęciu tak pełne charakteru! :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy tag, jak zwykle piękne zdjęcia :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny tag, ładnie wyglądasz
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny tag!
    W większości przypadkach odpowiedziałabym tak samo, np. w tym pytaniu ze Sturbucks'em (nie mam pojęcia czy dobrze napisałam).
    Miło się czytało :)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz przepiękną urodę :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA