niedziela, 7 czerwca 2015

Belgia i Wielka Brytania


Zaledwie kilka dni temu wróciłam z kraju, do którego pałam wielką młodzieńczą miłością. Odwiedziłam Wielką Brytanię, która jawiła mi się jako kraina wiecznego szczęścia i radości, tymczasem okazała się krajem, gdzie po prostu wiało jak cholera.

No dobra, żartuję, chociaż może nie do końca, Rzeczywiście czasami wiało tak, że głowę chciało urwać, albo choćby z nóg zwalić i zwiać wprost do tego wzburzonego morza, które widzicie na powyższym zdjęciu. Ale... Wielka Brytania, Kornwalia gwoli ścisłości, jest przepiękna, malownicza, bajkowa wręcz. Być może moja opinia o tym kraju nie jest obiektywna, a ja byłam zbyt podekscytowana, żeby dostrzec jakieś poważniejsze wady (oprócz tego, że Stonehenge wydało mi się miniaturką w zestawieniu z moimi wyobrażeniami). Ale nawet jeśli, to chyba lepiej dla mnie. Przynajmniej nie przyjechałam zawiedziona, tylko szczęśliwa i zainspirowana. Już się nie mogę doczekać najbliższych tygodni, bo będzie się działo!
Wracając jednak do tematu podróży moich marzeń... Ja chyba naprawdę powinnam udać się do jakiegoś specjalisty, który zdecydowałby o zamknięciu mnie w pomieszczeniu bez klamek, bo ilekroć przypomnę sobie o tym, że byłam tam n a p r a w d ę mam ochotę piszczeć i wykonywać dziwne ruchy rękami (które miałyby jakieś uzasadnienie, gdybym trzymała w nich pompony i była cheerleaderką, ale niestety to nie amerykański film). Swoją drogą dopiero po powrocie do domu uświadomiłam sobie, że wróciłam z Londynu (o tym w przyszłym tygodniu), więc moje tempo reakcji można by porównać do znanej wszystkim przeglądarki.
W tym momencie moje żarciki osiągnęły tak żenująco niski poziom, że chyba jedyne, co mi pozostało to po prostu życzyć Wam jak najmilszych wrażeń podczas oglądania zdjęć.
















O,o,o! A tak w ogóle, to chciałam Wam przekazać, że robiąc niektóre z tych zdjęć spóźniałam się na zbiórki, co dobitnie świadczy o mojej wspaniałości!

29 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia ;) Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane pojechać do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo chcę zwiedzić Wielką Brytanię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie, uwielbiam podróże i zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenyy cudowne zdjęcia ! Marzy mi się Londyn :)

    http://naataliam.blogspot.com/2015/06/new-beggining.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Szczególnie butki telefonicznej ;) Fajnie by było mieszkać w takim miejscu. c:

    Zerkniesz do mnie? http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *o*
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstydź się! Te zdjęcia dają po oczach wspaniałością! Co Ty sobie wyobrażasz!? Że możesz ludzi oślepiać ot tak sobie? Phy...! ^U^

    OdpowiedzUsuń
  9. Siedzę i robię *wdych* co chwila. Chciałabym tam pojechać, ale nie puszczą mnie rodzice. :C A tam jest tak pięknie. Patrzę na zdjęcia i zaraz się rozpłaczę z zajefajności tamtych miejsc. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ! :) Bardzo chcę zwiedzić Wielką Brytanię :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże... Jak ślicznie!!
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :D Chciałabym również tam kiedyś pojechać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Tymi zdjęciami udało Ci się mnie przekonać do Wielkiej Brytanii :)
    Wydawało mi się, że w tym oklepanym miejscu nie ma juz nic ciekawego- a tam jest pięknie!
    A co dopiero Belgia jejciu :)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś bardzo fajne zdjęcia, najbardziej podobają mi się te z Kornwalii :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia!
    Zazdroszczę pobytu w Wielkiej Brytanii ://
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, ja już się nie mogę doczekać, aż wyjadę z tej deszczowej Norwegii..;/

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki widok!
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie uczciwie odwdziecze :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ci zazdroszczę. Chciałabym w przyszłości odwiedzić ten kraj a szczególnie Londyn i muzeum Sherlocka Holmesa ale chyba nigdy nie będę miała okazji tam pojechać, przynajmniej w najbliższym czasie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia świetne! Londyn i ogólnie Wielka Brytania też było (i nadal jest, nie mam dość tego kraju!) moim marzeniem, byłam już dwukrotnie w Londynie oraz w Canterbury - Stonehenge nie widziałam, ale też mi się marzy, też wyobrażam to sobie jako gigantyczne kamienne kloce :D Ogólnie świetne zdjęcia, zazdroszczę udanej podróży :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko pozazdrościć! Chciałabym zwiedzić Wielką Brytanię ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia ♥
    Chciałabym kiedyś pojechać do Wielkiej Brytanii :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjęcia. Wielka Brytania to piękne miejsce :) Byłam tam i wracam za dwa tygodnie juz na stałe. Polecam odwiedzić Walie :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielka Brytania marzy mi się po nocach i być może już niedługo sen stanie się rzeczywistością. Na razie rozpływam się nad Twoimi zdjęciami, ale mam nadzieję, że wkrótce wyposażę się w osobiste fotografie tych wszystkich wspaniałych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to naprawdę motywuje!
*Nie przyjmuję nominacji do LBA